راهنمای دریافت خط خدماتی
  • بازديد : (1613)

در قسمت گزارشات ارسال دلیوری "بلک لیست" چیست؟
این دلیوری بدان معناست که مخاطب شما پیامکهای تبلیغاتی خود را غیرفعال کرده است.

چگونه می توان به کسانی که در بلک لیست مخابرات قرار دارند پیامک ارسال کرد؟
جهت ارسال پیامک به کسانی که در بلک لیست مخابرات قرار دارند دو راهکار زیر پیشنهاد می شود :
1. مخاطب شما با ارسال عدد 2 به 8999 پیامکهای تبلیغاتی خود را مجددا فعال کند
2. جهت ارسال پیامک از خطوط خدماتی استفاده کنید

خطوط خدماتی چیست ؟
طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران از اول اردیبهشت ماه سال 92 ، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی دسته بندی می شوند.
شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمان هایی است که پیامک هایی با محتوای کلی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامک ها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است

چگونه می توان خطی را خدماتی کرد؟
در صورتی که دارای ارگان حقوقی هستید، یکی از فرم های زیر را متناسب با خط اختصاصی خود پرینت نمایید و با ثبت اطلاعات حقوقی و مهر و امضا از بخش پشتیبانی > درخواست خط خدماتی اقدام به ارسال فرم نمایید.

******

تذکر مهم: درخواست های حقیقی از سمت اپراتورها به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد.

 

دانلود فرم خدماتی خطوط 1000

 

دانلود تعهدنامه درخواست مجموعه سازمان ها، ارگان ها، مدارس، هیئات و ... خطوط 1000

** هر دو فرم می بایست حتما در سربرگ سازمان و یا شرکت پرینت گرفته شده و مهر و امضا گردد.

** نامه ها می بایست به صورت اسکن شده و با کیفیت مناسب ارسال شود و هرگونه عکس با کیفیت پایین، قابل پذیرش نمی باشد.

** کلیه تعهدنامه ها می بایست بصورت تایپ شده ارائه گردد.

** شرکت های حقوقی دارای شماره ثبت، شناسه ملی و کد اقتصادی نیازی به ارسال تعهدنامه ندارند.

** در صورتی که نیاز به تعهد نامه می باشد، ارسال اصل هر دو نامه الزامیست.

******

دانلود فرم خدماتی خطوط 2000

** تعهد نامه می بایست در سربرگ پرینت گرفته شده و مهر و امضا گردد.

** نامه ها می بایست به صورت اسکن شده و با کیفیت مناسب ارسال شود و هرگونه عکس با کیفیت پایین، قابل پذیرش نمی باشد.

** کلیه تعهدنامه ها می بایست بصورت تایپ شده ارائه گردد.

 

******

دانلود فرم خدماتی خطوط 3000

** تعهد نامه می بایست در سربرگ پرینت گرفته شده و مهر و امضا گردد.

** نامه ها می بایست به صورت اسکن شده و با کیفیت مناسب ارسال شود و هرگونه عکس با کیفیت پایین، قابل پذیرش نمی باشد.

** کلیه تعهدنامه ها می بایست بصورت تایپ شده ارائه گردد.

******

دانلود فرم خدماتی خطوط 50001 - 50009

** نامه ها می بایست به صورت اسکن شده و با کیفیت مناسب ارسال گردد و هرگونه عکس با کیفیت پایین، قابل پذیرش نمی باشد.

** کلیه تعهدنامه ها باید بصورت تایپ شده ارائه گردد.

** فرم ها می بایست حتما در سربرگ ارسال شده و مهر و امضا گردد.

******

دانلود فرم خدماتی خطوط 50002 - 50005


** فرم ها می بایست حتما در سربرگ ارسال شده و مهر و امضا گردد.

** نامه ها می بایست به صورت اسکن شده و با کیفیت مناسب ارسال شود و هرگونه عکس با کیفیت پایین، قابل پذیرش نمی باشد.

** کلیه تعهدنامه ها می بایست بصورت تایپ شده ارائه گردد.


******

دانلود فرم خدماتی خطوط 50004


** خطوط در این اپراتور فقط به صورت حقوقی خدماتی می شوند.

******

دانلود فرم خدماتی خطوط 021

 

** فرم ها می بایست حتما در سربرگ ارسال شده و مهر و امضا گردد.

** نامه ها می بایست پس از تایید اولیه، به صورت فیزیکی ارسال شود و هرگونه فرم با کیفیت پایین، قابل پذیرش نمی باشد.

** کلیه تعهدنامه ها می بایست بصورت تایپ شده ارائه گردد.

******

* خدماتی شدن خطوط حدود یک ماه الی 40 روز زمان بر می باشد.

خط اشتراکی خدماتی 100020400 چیست؟
این خط با امکان عبور از بلک لیست جهت ارساله ایی که جنبه اطلاع رسانی دارند به سامانه اضافه شده است و بین تمامی کاربران متقاضی به اشتراک گذاشته شده است.
جهت فعال سازی خط کافیست از بخش پشتیبانی پنل کاربری درخواست خود را در قالب تیکت ارسال نمایید.
لازم به ذکر است :
1. این خط عمومی بوده و فقط با آن امکان " ارسال" پیامک را دارا هستید.
2. تنها ارسال با محتواهای اطلاع رسانی تایید خواهد شد و در صورت انجام ارسال های تبلیغاتی، خط از پنل کاربر حذف خواهد شد.
3. فقط مجاز به ارسال پیامک به مشترکین خود هستید. (کسانی که انتظار دریافت پیامک را دارند)


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات اين مطلب
لطفا موارد نوشته شده را بخوبي مطالعه نماييد و در صورت داشتن سوال و يا ابهام،ميتوانيد از همين قسمت سوال خود را مطرح نماييد.همچنين در صورت نياز ميتوانيد با ما از طريق شماره 01333834988-09369512321 در تماس باشيد.
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش